Społeczność kobiet zaangażowanych w rozwój sektora elektromobilności realizuje wyjątkowy projekt, który ma promować profilaktykę raka piersi. Eleport jest dumnym partnerem edukacyjnej inicjatywy współorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, a Karolina Zielińska z działu HR firmy bierze w nim udział.
Prawie 2,5 tysiąca kilometrów, trasa Warszawa-Ryga-Lahti i 12 kobiet, które swoją podróżą chce nie tylko promować zrównoważony transport, ale przede wszystkim szerzyć wiedzę i świadomość znaczenia profilaktyki. To pomysł przedstawicielek środowiska e-mobility na działania w ramach tzn. Różowego Października, czyli miesiąca Świadomości Raka Piersi. A działania edukacyjne w tym obszarze są niezbędne, ponieważ rak piersi jest wciąż najczęściej występującym nowotworem złośliwym wśród kobiet. Stanowi w Polsce około 23 procent wszystkich zachorowań i jest odpowiedzialny za około 14 procent zgonów związanych z nowotworami u kobiet.
Eleport jako firma członkowska Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych zaangażował się w tę inicjatywę, która łączy wsparcie dla kobiet w walce z rakiem piersi z promocją zdrowia i zrównoważonej mobilności.
W ramach projektu zbierane są środki finansowe, które będą wspierać działania profilaktyczne prowadzone przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.
Więcej informacji na temat inicjatywy można znaleźć na stronie internetowej PSPA: